poniedziałek, 29 grudnia 2014

Zielony sok z jarmużem

Zastanawiacie się pewnie, jak uporać się z poczuciem przejedzenia i zagłuszyć wyrzuty sumienia po świętach...mam dla was małą wskazówkę, która nie tylko pomoże wam oczyścić organizm, ale również świetnie smakuje. Być może jesteście sceptycznie nastawieni do wszelkiego rodzaju zielonych soków i koktajli, ale daję moje słowo honoru, że mogą one smakować wyśmienicie. Dzięki nim możecie łatwo wzbogacić swoją dietę o wartości odżywcze, nie spożywając nadmiernych ilości kalorii. Może macie problem ze spożywaniem surowych warzyw czy owoców w odpowiednich ilościach? Soki są świetnym rozwiązaniem. Sama miałam kiedyś wątpliwości, ale tylko do czasu, kiedy zaczęłam je regularnie pić. Bardzo bardzo polecam! 


Składniki:
1/4 świeżego ananasa
1 szklanka świeżych liści jarmużu
1 lub 2 pomarańcze
kawałek imbiru (ok. 1 cm)

Przecisnąć przez wyciskarkę i smacznego. Wierzcie mi, ananas i pomarańcza łagodzą smak wszelkiej zieleniny, jaką dodacie! Pyszności!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz