środa, 24 grudnia 2014

Sałatka z selera z majonezem sojowym

Na początek chcę was bardzo przeprosić, że tak dawno nie wrzucałam nic nowego. Niestety trochę brakowało mi ostatnio czasu i zaniedbałam nie tylko blogowanie, ale i gotowanie. Na szczęście moja kochana mama podrzucała nam różne smakowitości, więc dalej żyjemy i dobrze się mamy :) Jakiś czas temu wybrałam się na Targi Zdrowia i miałam okazję skosztować rewelacyjny majonez sojowy. Byłam bardzo, bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie przepadam za majonezem, ale wersja sojowa powaliła mnie na kolana. Są miejsca, gdzie można kupić świeży majonez sojowy albo przygotować go samodzielnie. Dziś prezentuję wam pomysł na sałatkę, która powstała bardzo spontanicznie. A ponieważ smakowała wszystkim, stwierdziłam, że warto się z wami podzielić. 




Składniki:
1 średniej wielkości seler
1 avocado (średnio miękkie)
10 pomidorków koktajlowych
1 czerwona cebula
sól
2 ząbki czosnku
pieprz kolorowy świeżo mielony
czosnek niedźwiedzi 
3 łyżki majonezu sojowego

Seler obrać ze skóry i potrzeć na małych oczkach. Avocado pokroić na duże kawałki, cebulę w piórka, a pomidorki na połówki. Przyprawić i wymieszać z majonezem. Dekorować koperkiem lub szczypiorkiem. 

Oczywiście, jeśli macie ochotę majonez sojowy można zastąpić jogurtem lub zwykłym majonezem.

Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz