czwartek, 9 kwietnia 2015

Kremowa pasta z fasolki adzuki

Zawsze kiedy wiem, że mam na śniadanie dobry chleb, mam ochotę na smaczną i zdrową pastę, a nie jakieś "byle co" do smarowania, więc zajrzałam dziś do półki, by sprawdzić, z czego można byłoby coś wyczarować. A ponieważ w planie miałam zupę z fasolki adzuki, pomyślałam sobie, że pasta z fasolki też może być ciekawa. Wyszła pyszna, bardzo kremowa i delikatna. Polecam!



Składniki:
1 szklanka ugotowanej fasoli adzuki
3 łyżki oliwy z oliwek
1/2 cebuli
2 ząbki czosnku
2 łyżki płatków drożdżowych
kilka listków świeżej bazylii
sól
odrobinę płatków peperoncino/ostrej papryczki

Fasolę adzuki zostawić zamoczoną w wodzie na całą noc. Następnie ugotować do miękkości ok. 20 minut. 
Cebulkę pokroić i poddusić na oliwie. Wszystkie składniki wrzucić do blendera i zmiksować.
Gotowe! Smacznego! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz