poniedziałek, 2 czerwca 2014

Sałatka z gruszką

Dziś chcę podzielić się z wami przepisem na jedną z najszybszych, najprostszych i naprawdę pysznych sałatek. Do tej pory wszystkie osoby, które miały możliwość ją skosztować były zachwycone... łącznie ze mną, choć, kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy, miałam pewne wątpliwości. Wystarczył jeden kęs, a wiedziałam, że będzie ona często gościć na naszym stole, nie tylko dlatego, że uwielbia ją mój mąż, ale również dlatego, że moim zdaniem pasuje naprawdę do wielu potraw (łącznie z potrawami z grilla), jest oryginalna, a smakuje wyśmienicie i nie wymaga czasu. Wiem, że wy pewnie również będziecie mieć wątpliwości, ale jestem pewna, że jak spróbujecie, nie będziecie mogli przestać jeść....



Składniki:
kilka liści sałaty lodowej
2 średnio miękkie gruszki
2/3 szklanki jogurtu greckiego
1 ząbek czosnku
sól himalajska
pieprz czarny świeżo mielony
tellofix/wegeta

Liście sałaty podrzeć na talerz (sałatka najlepiej prezentuje się "na płasko"). Gruszki pokroić w grube plastry i poukładać na sałacie. Oprószyć pieprzem. 
Z jogurtu, czosnku, soli i tellofixu przygotować sos. Zalać sałatkę i gotowe :)



2 komentarze:

  1. Jadlam z gruszkami rukola i orzechami, wiec sprobuje i taka :) zawsze zadziwia mnie laczenie warzyw z owocami

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam...polecam bo naprawde pyszna

    OdpowiedzUsuń