poniedziałek, 3 listopada 2014

Tagliatelle z cieciorką i mascarpone po indyjsku

Dzisiejszy post jest wynikiem przedwyjazdowych porządków w lodówce :) Naprawdę bardzo nie lubię, kiedy marnuje się jedzenie, dlatego za każdy razem, kiedy gdzieś wyjeżdżam staram się zrobić czystki w lodówce...tym razem do dyspozycji miałam indyjski serek, pieczarki i cieciorkę. Początkowo pomyślałam, że połączenie to niezbyt trafione....ale okazało się, że byłam w wielkim błędzie. Połączenie było doskonałe, REWELACYJNE!!! Kolejnym razem, kiedy przygotowywałam tę potrawę, postanowiłam wykorzystać mascarpone i po prostu przyprawić go "po indyjsku". Naprawdę polecam! Świetnie pachnie i smakuje pysznie.





Składniki:
300 g pieczarek
1 szklanka gotowanej cieciorki
200 g mascarpone
2 łyżki oliwy
3 ząbki czosnku
1 łyżka curry
1/2 łyżeczki imbiru
1/2 łyżki kurkumy
1/2 łyżeczki płatków papryczki chilli
sól
pieprz czarny świeżo mielony
pietruszka do dekoracji

Porcja tagliatelle na dwie osoby. Ugotować w osolonej wodzie. 

Oliwę rozgrzać na patelni. Wrzucić rozgnieciony czosnek i przyprawy, oprócz soli i pieprzu. Poddusić ok. 2 minutki. Dodać pokrojone w ćwiartki pieczarki. Poddusić ok . 5-7 minut. Dodać cieciorkę, a następnie mascarpone. Wymieszać i dusić kilka minut. Przyprawić do smaku solą i pieprzem. 

Makaron podawać z przygotowanym sosem i dekorować pietruszką. Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz