środa, 18 lutego 2015

Kokosowy Chia Pudding

W ostatni weekend postanowiłam zrobić coś zdrowego i pysznego. Powiedzmy, że kwestię pestycydów w truskawkach pominiemy tutaj bez komentarza ;) Już od jakiegoś czasu planowałam przygotować chia pudding, ale jakoś ciągle wypadało mi to z głowy. Ponieważ dziś w sklepie pojawiły się dość apetyczne truskawki, postanowiłam rozprawić się z moim lenistwem. Ogólnie nie przepadam za lodami owocowymi, ale pozwalam czasami, by połączenie lodów kokosowych i truskawkowych lub malinowych rozpieszczało moje podniebienie, więc stwierdziłam, że takie połączenie smaków wykorzystam w puddingu. Powiem tylko: sprawdziło się na 5 :)))




Składniki:
1 szklanka mleka lub śmietanki kokosowej
1/4 szklanki nasion chia
1 łyżka miodu
2 łyżki wiórek kokosowych
truskawki

Mleko, nasiona chia, wiórki kokosowe i miód wymieszać. Odstawić na ok. 2h (można dłużej). Gotowe :) Podawać z truskawkami lub innymi owocami. 

Ps. O nasionach chia pisałam już wcześniej, ale przypomnę tylko, że ze względu na wysoką zawartość wartości odżywczych, szczególnie kwasów tłuszczowych omega-3 niezbędnych w naszym organizmie, zdecydowanie warto wprowadzić je do diety. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz