czwartek, 18 września 2014

Warzywa z pesto i białym sezamem

Każdego kolejnego dnia stwierdzam, że naprawdę mam szczęście i że otaczają mnie cudowni ludzie. Z dość wysoką częstotliwością dostaję różne pyszności, czy to gotowe do spożycia, czy też takie, z którymi mogę w kuchni po prostu wyczarować trochę magii. Tak też było tym razem... moi kochani rodzice przywieźli mi smakowite warzywa w egzotycznym wydaniu, które - jak wiadomo - smakiem zdecydowanie górują nad naszymi, ale mimo, iż dostęp do nich mamy raczej ograniczony, cieszmy się z tego, co mamy i wykorzystujmy to, co dostępne. Tak też możemy uczynić w przypadku tej potrawy. Potrawa pięknie pachnie i świetnie smakuje, pasując jako dodatek do potraw i na zimno i na gorąco :)


Składniki:
2 cukinie
1 bakłażan
1 czerwona cebula
2 łyżki pesto
2 łyżki białego sezamu
pieprz czarny świeżo mielony
szczypta soli
2 łyżki oliwy z oliwek

Cebulkę poddusić na oliwie. Dodać pokrojoną cukinię i bakłażana. Dusić 4-5 minut, żeby warzywa były półtwarde. Dodać pesto. Przyprawić. Posypać sezamem i gotowe :)

Smacznego!!!!


2 komentarze:

  1. Ziobiłam i o dziwo wszystkim smakowało... a szkoda ze mnie tacy ludzie nie otaczja ZAZDROSZCZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń