czwartek, 2 października 2014

Pasta z kaszy jaglanej i zielonych oliwek

Dziś prezentuję wam kolejną zdrową i pyszną pastę, która powstała dzięki temu, że nagle dopadła mnie ochota, żeby upiec chleb. Chleb piecze się właśnie w piekarniku, a jego zapach znów wystawia na próbę moją silną wolę... Tak więc skoro będzie chleb, to musi być też pasta :))) Niewiele mam w lodówce, bo jeszcze nie zdążyłam uzupełnić pourlopowych zapasów, ale oliwki zawsze u mnie znajdziecie, a i kaszy jaglanej nie brakuje, więc tak oto powstała świetna, kremowa i wyrazista kombinacja zdrowych składników na dobry początek dnia. 



Składniki:
5 łyżek ugotowanej kaszy jaglanej
10-12 zielonych oliwek
5-7 kaparów
2 ząbki czosnku
pieprz kolorowy świeżo mielony
sól himalajska
szczypta płatków chilli
2-3 łyżki oliwy z oliwek

Całość zmiksować na gładko. Można dodać odrobinkę wody. Smacznego!!!



2 komentarze:

  1. Musze spróbować :-) ostatnio poszukuje spisu dobrych past, które na stałe u mnie zagoszczą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam! Mi ta pasta bardzo zasmakowała! A jeśli chodzi o inne hity, to na pewno z tofu i suszonych pomidorów, z migdałów i ze słonecznika. Ja uwielbiam też cieciorkę, więc wszystko z cieciorką mi smakuje. Podobnie jak avocado :)))

      Usuń