środa, 14 sierpnia 2013

Koktajl bananowy z melonem i mleczkiem kokosowym

Nie wiem, z czym wam kojarzy się idealne śniadanie, ale ja właśnie odkryłam moje. Dla niektórych może to być dodatek do śniadania, innym wystarczy samodzielnie, ale jedno jest pewne - wszyscy zakochacie się tak, jak ja :) Już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie przygotowanie takiego koktajlu, ale albo nie miałam melona, albo został ostatni banan albo nie było sensu otwierać całego mleczka kokosowego. W końcu się udało i teraz wiem, że żadne przeszkody nie staną mi na drodze, aby przygotować sobie taki koktajl, jak tylko najdzie mnie ochota. 



Składniki na 2 porcje:
1 mały melon (naprawdę mały, jeśli większy to 1/2)
2 banany
1/2 szklanki mleczka kokosowego
1 łyżka miodu (opcjonalnie)
1 łyżka proszku maca

Wszystkie składniki zmiksować na gładko. Rewelacja! 


1 komentarz:

  1. Nie tak dawno mialam okazje przekonac sie jak wspaniale smakuje ten koktajl. Dzisiaj robie go sama. Pyszny i z pewnoscia wartosciowy.

    OdpowiedzUsuń