wtorek, 14 stycznia 2014

Pasta z tofu i suszonych pomidorów

Nie wiem, czy ktoś byłby w stanie przebić moje dzisiejsze śniadanie... Szczęściara ze mnie, ale miałam śniadanie doskonałe :) I to wszystko dzięki mojej kochanej mamie, która od czasu do czasu piecze najlepszy chleb na świecie (i wierzcie mi nie mówię tego dlatego, że jest moją mamą - ten chleb to po prostu  mistrzostwo świata, niebo w ustach, totalny odlot....czasami naprawdę mam wrażenie, że odleciałam i jem śniadanie na księżycu, więc jeśli chcecie do mnie dołączyć polecam domowej roboty chleb z mnóstwem zdrowych i pysznych dodatków). Kiedy wstałam rano pomyślałam, że przydałoby mi się do takiego chleba jakieś godne towarzystwo...żaden ser, pasztet czy szynka, tylko jakaś pyszna zdrowa pasta najlepiej domowej roboty. Kiedy jem takie śniadania naprawdę czuję jakbym miała porozumienie z moim żołądkiem, który z każdym kęsem dziękuje mi za taką porcję wartości :) No więc myślałam i myślałam, aż dostałam olśnienia... moja mama powiedziała mi kiedyś o paście ze zmiksowanego tofu i suszonych pomidorów. Ani trudna, ani czasochłonna, więc zdecydowałam się dać jej szansę i było warto. Sami sprawdźcie! 


Składniki:
1/2 kostki naturalnego tofu
7-8 suszonych pomidorów
5-6 kaparów
4-5 liści bazylii
Sól himalajska
Pieprz czarny świeżo mielony
1-2 ząbki czosnku

Całość zmiksować w mikserze na prawie gładką masę. Gotowe :) Mniam! 



7 komentarzy:

  1. Ja piszę odnośnie chleba :D Bo już tyle razy prosiłam o przepis :D Miałam to szczęście by zakosztować chlebek...i mogę potwierdzić, że jest niesamowity :D Proszę o przepis :D C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad tym....mama zaprasza na warsztaty z pieczenia chleba :) Sama chętnie skorzystam, więc możemy się umówić :)

      Usuń
    2. To ja poproszę :D ja mogę już np. w niedzielę :D

      Usuń
  2. A co dodać zamiast tofu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... zamiast tofu? Tylko dlaczego? Tofu jest pyszne:) Myślę, że można też spróbować z normalnym twarożkiem śmietankowym :)

      Usuń
  3. Wiem wiem, tylko w zwyklym Carrefourze przy mnie nie ma tofu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wrzucę niedługo przepis na tofu domowej roboty... może się przyda :)

      Usuń