środa, 1 stycznia 2014

Ubezpieczenie zdrowotne i życzenia noworoczne :)

Oprócz dzisiejszego posta z przepisem na pyszną zieloną białą sałatkę ze słonecznikiem, chcę się z wami podzielić zdjęciem, które bardzo mi się spodobało - idealne na Nowy Rok. Niech więc będą to dla was moje życzenia noworoczne, aby każdy dzień obfitował w pozytywną energię, smakowite i zdrowe potrawy, dzięki którym Wasz organizm i mózg będą funkcjonować na 100%, pomogą wam spełniać swoje marzenia i nie będą przysparzać niepotrzebnych kłopotów. Nie dajcie się stresowi i pędowi dzisiejszego świata! Znajdźcie czas dla siebie i swoich bliskich, aby wspólnie zadbać o to, co tak ważne - Wasze zdrowie! Pamiętajcie, że nasz organizm jest jak samochód, który potrzebuje właściwego paliwa, by odpowiednio i efektywnie funkcjonować :) Wiem, że pewne nawyki trudno jest zmienić, trudno pokonać słabości i zmienić przyzwyczajenia, ale wierzcie mi - WARTO i z pewnością jest to możliwe i daje mnóstwo satysfakcji, siły i pozytywnej energii!

Najlepsze ubezpieczenie zdrowotne, w jakie możecie zainwestować!


Dziękuję, że jesteście ze mną już ponad rok!!!

16 komentarzy:

  1. Bardzo dziekujemy za zyczenia przepisy i relacje z podrózy... i czekamy na nowe przepisy i..... wiele rewelacyjnych niesamowitych wymarzonych podrozy

    OdpowiedzUsuń
  2. Im wiecej Twoich podrozy to wiecej nowych przepisów i wiecej zdrowych potraw na naszych stołach.... szczesliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubezpieczenie zdrowotne przynajmniej na czas jakiejś podróży oczywiście warto jest mieć. Ja również jestem zwolenniczką posiadania ubezpieczenia na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zdrowie_i_zycie/ubezpieczenie_na_zycie gdyż moim zdaniem jest to bardzo dobry powód do tego aby po prostu żyć sobie w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także całkiem niedawno wyrobiłam sobie nowe ubezpieczenie zdrowotne. Bardzo fajnie to wyszło, gdyż korzystając z porównywarki ubezpieczeń https://kioskpolis.pl/ nie miałam żadnych problemów aby to ubezpieczenie zrobić. Tym bardziej, że jeszcze była możliwość wybrania spośród wielu polis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej ubezpieczenie zdrowotne jest dość istotne i nie możemy tego zaniechać aby go nie mieć. Tak samo jest dokładnie z polisą OC na pojazd. Jeśli korzystamy z kalkulatora OC https://cuk.pl/samochod/kalkulator_oc_i_ac to również w tym wypadku możemy liczyć na bardzo fajne oferty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane i proszę o więcej takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej samo ubezpieczenie zdrowotne jest przecież ważne i to nie podlega żadnym wątpliwościom. Ja teraz także czytałem interesujący wpis https://kioskpolis.pl/nnw-w-zlobku-zbytek-czy-niezbedna-polisa/ i muszę przyznać, że faktycznie nie wiem czy wykupować NNW dla dziecka idącego do żłobka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń