piątek, 16 maja 2014

Zielona bomba witaminowa - NAJLEPSZA!

Dużo się ostatnio słyszy o zielonych sokach i koktajlach. O ile ja jestem dość otwarta na wszelkie smaki, a moje kubki smakowe po prostu uwielbiają nowe doświadczenia, o tyle jestem świadoma, że całkiem spora ilość ludzi jest - delikatnie mówiąc - sceptycznie nastawiona do wszelkiego rodzaju zielonych pokarmów, nie mówiąc już o napojach. Wszędzie możecie znaleźć przepisy na soki i koktajle, ale przyznam szczerze, nawet mnie nie wszystkie te połączenia przekonują. Natomiast jedno wiem na pewno: ananas jest doskonałą podstawą wszelkich zielonych napojów, ponieważ świetnie łagodzi intensywność ich smaków, ponadto jest jednym z najmniej narażonych na wchłanianie pestycydów owoców ze względu na to, jak rośnie i jego grubą skórę. Tak więc dzięki ananasowi możecie cieszyć się - tak jak ja - świetnym smakiem i wartością odżywczą składników. Ten sok jest naprawdę NAJLEPSZY!!!!!



Składniki na 1 porcję soku:
2 grube plastry świeżego ananasa
1 pęczek pietruszki
2-3 garście świeżego szpinaku
2 listki lubczyku
2-3 gałązki rzeżuchy 

Wszystkie składniki przecisnąć przez wyciskarkę. Można dodać również jabłko. 
Smacznego!

Polecam jako przerwę od pracy, niskokaloryczny, a odżywczy lunch lub drugie śniadanie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz