poniedziałek, 24 czerwca 2013

Koktajl z mango i truskawek

Najlepszy i najbardziej kremowy koktajl, jaki do tej pory udało mi się zrobić!!! Spodziewałam się kremowości, ale nie aż takiej! Spodziewałam się pyszności, ale tym razem doznania smakowe przeszły moje najśmielsze oczekiwania...Jednym słowem: NIEZWYKŁY! A piszę wam to, rozkoszując się jego smakiem...zazdrośni? Do dzieła!



Porcja dla 1 osoby:
10 dość dużych truskawek
1/2 miękkiego mango
2 łyżki syropu z agawy / miodu
2 duże łyżki gęstej śmietanki kokosowej lub odrobina więcej mleka kokosowego (śmietanka nadaje większej kremowości)

Całość zmiksować na gładko blenderem. Ja dodałam sobie jeszcze odrobinę (1/2 łyżki) proszku maca dla zwiększenia zawartości odżywczych, ale oczywiście nie jest to konieczne :)

I właśnie zniknął ostatni łyczek...Na szczęście jego posmak jeszcze otacza moje kubki smakowe swoją delikatnością i rozkosznością :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz