środa, 11 września 2013

Koktajl z mango i malin

Jest mi trochę wstyd z powodu mojej pazerności i łakomstwa, ale myślę, że doskonale mnie zrozumiecie, jak posmakujecie mojej dzisiejszej propozycji. A wstyd mi dlatego, że kiedy skosztowałam koktajlu zaraz po jego przygotowaniu to niewiele go zostało, żeby zrobić zdjęcie :) Wiem, wiem, powinnam zawsze o tym pamiętać, ale cóż, uwierzcie mi, koktajl jest tak rewelacyjny, że wam również będzie trudno powstrzymać się przed natychmiastowym spałaszowaniem go, więc proszę nie osądzać...


Porcja na 1 osobę
Składniki:
2/3 szklanki malin (najlepiej świeżych, ale o takie teraz nietrudno)
1 banan
1 średniej wielkości dojrzałe mango
Odrobina miodu lub syropu z agawy (opcjonalnie)

Wszystkie składniki zmiksować do uzyskania maksymalnej kremowości. I gotowe!
Smacznego!

Ps. Ja, maniaczka wszelkich zdrowych koktajlowych dodatków, uroczyście stwierdzam, iż nie należy "psuć" smaku niniejszego koktajlu absolutnie żadnymi dodatkami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz