środa, 2 stycznia 2013

Nazwa mojego bloga bezpośrednio wskazuje na dwa z wielu moich zamiłowań. Prawdę powiedziawszy obie pasje zawdzięczam rodzicom, którzy od dzieciństwa dbali o to, aby nasze wakacje nie były nudne i zabierali mnie na różne ciekawe wyprawy. Moja mama śmieje się, że musiała mnie zarazić "niespokojnym duchem" i miłością do podróżowania jeszcze kiedy byłam w jej brzuchu. I również właśnie dzięki mojej mamie zrodziła się moja pasja w postaci gotowania, pieczenia i wszelkich eksperymentów kulinarnych. Niesamowita kuchnia mojej mamy zainspirowała mnie do tego, by przynajmniej postarać się osiągnąć zbliżony poziom. Ponadto, wiele lat temu zdecydowałam się zostać wegetarianką, co dało mi szansę wykazać się w kuchni czymś innym niż to, do czego przyzwyczajeni byli moi rodzice i rodzinka. Dzięki temu znajdziecie tutaj również wiele przepisów wegetariańskich - mniej lub bardziej zdrowych - na potrawy, które sama wypróbowałam. Niektóre z nich są mojego pomysłu, inne łączą w sobie kilka przepisów, a jeszcze inne pochodzą od wielu doskonałych i kreatywnych kucharek amatorek, które mam zaszczyt znać. Myślę, że jeśli czytają tego bloga, to wiedzą, że chodzi właśnie o nie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz